VaLiS

En man som kämpar för sin rätt att få må bra på mina egna villkor och även försöka hjälpa mina medmänniskor på vägen att få rätt till den medicin och "drog" som räddar mer liv än det förstör. Följ gärna mig om du vill lära dig något nytt om Cannabis och min resa mot legalisering.

Måste spy ur mig!

Publicerad 2013-06-11 21:28:01 i Allmänt,

Som de flesta vet så är jag nära på konstant positiv till allt nu för tiden och vet att allt kommer lösa sig till slut.

Men jag går väldigt ofta med klumpar i magen som jag måste spy ur mig nu. Så gillar du inte beklaganden så läs inte vidare!

Varje dag är en stor kamp för mig. Jag vet inte vart jag kommer spendera natten, om jag får vara smärtfri eller om jag får i mig ett mål mat ens. Känner mig som en riktig uteliggare som sover på soffor hos vänner och handtvättar mina underkläder hos tjejen jag dejtar. Lånar pengar av folk, äter, dricker och röker på dom. Så om ni tror att jag har det bra så trodde ni fel. Jag vill ha stabilitet i mitt liv! Visst är det kul med spontanitet men att behöva kämpa varje dag för sin överlevnad och sitt välmående blir till slut jobbigt, så idag bröt jag ihop efter att ha hållit det inne så länge.
Till och med några av mina vänner som jag trodde brydde sig om mig verkar inte riktigt göra det längre. Jag försöker men på något sätt så känns det som vi glider isär ändå.
Jag har rätt mycket att tänka på och ännu mer att lösa känns det som.
Snart ska jag även till min onkolog för att få höra på provsvar och försöka få hjälp att få sativex utskrivet så jag slipper alla kemikalier!
Så nu har jag fått spytt ur mig lite iallafall, och nu känns det bättre.
Allt kommer lösa sig en vacker dag, och jag hoppas den dagen kommer snart.

Tills vi hörs igen mina vänner!

Kärlek och respekt <3
Ta hand om varandra, men glöm inte dig själv på vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

VaLiS

En man som genomgått cancer och andra problem i livet. Har du fått upp ögonen för Cannabis och dess medicinska effekt. Så nu vill jag kämpa för att alla ska ha rätten till en medicin som hjälper mot så otroligt många sjukdomar. Jag går själv på 5 olika preparat som läkare skrivit ut men jag har nu forskat och insett att cannabis löser alla de problem som alla kemikalier gör plus att det skyddar mig ifrån att få cancer igen. Jag vill kämpa för människans rätt att få må bra i dagens samhälle. Jag vill skapa större förändring men just nu så börjar jag med Cannabisfrågan. Kärlek och Respekt <3 Ta hand om varandra, men glöm inte dig själv på vägen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

VaLiS