VaLiS

En man som kämpar för sin rätt att få må bra på mina egna villkor och även försöka hjälpa mina medmänniskor på vägen att få rätt till den medicin och "drog" som räddar mer liv än det förstör. Följ gärna mig om du vill lära dig något nytt om Cannabis och min resa mot legalisering.

Underbar dag!

Publicerad 2013-03-05 16:29:04 i Allmänt,

Ända sen jag kom till Karlskrona så har vi mer eller mindre slappat bara, men idag gick man ut på en liten promenad i det vackra vårvädret. Strosade runt och filosoferade litegrann över livet och vad man ska göra med det. Jag har otroligt många planer i huvudet men det är ju som vanligt något man inte bara kan göra med detsamma. Men en vacker dag kommer jag nå mina mål och det vet jag. Det gäller att ta dagen sonden kommer och kämpa på så gott man kan. Får se om man får ihop pengar för att dra till Danmark en sväng i veckan eller till helgen :-) Nej nu ska jag hoppa in i duschen och senare blir det att åka och träffa en ny person i strax utanför Karlskrona, så det ska bli kul :-)

Tills vi hörs igen mina vänner!

Kärlek och respekt <3 Ta hand om varandra, men glöm inte dig själv på vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

VaLiS

En man som genomgått cancer och andra problem i livet. Har du fått upp ögonen för Cannabis och dess medicinska effekt. Så nu vill jag kämpa för att alla ska ha rätten till en medicin som hjälper mot så otroligt många sjukdomar. Jag går själv på 5 olika preparat som läkare skrivit ut men jag har nu forskat och insett att cannabis löser alla de problem som alla kemikalier gör plus att det skyddar mig ifrån att få cancer igen. Jag vill kämpa för människans rätt att få må bra i dagens samhälle. Jag vill skapa större förändring men just nu så börjar jag med Cannabisfrågan. Kärlek och Respekt <3 Ta hand om varandra, men glöm inte dig själv på vägen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

VaLiS