VaLiS

En man som kämpar för sin rätt att få må bra på mina egna villkor och även försöka hjälpa mina medmänniskor på vägen att få rätt till den medicin och "drog" som räddar mer liv än det förstör. Följ gärna mig om du vill lära dig något nytt om Cannabis och min resa mot legalisering.

Flytta?

Publicerad 2013-03-04 13:46:00 i Allmänt, Information och åsikter om Cannabis,

Hej igen mina vänner! Det var ett tag sen jag skrev av mig lite. Har haft det otroligt skönt och mysigt i Karlskrona i helgen. Fastän det inte riktigt gått som man ville och att vissa saker inte var som man trodde :-P Men jag mår lika bra för det :-) Fått kontakt med lite nya människor som jag förhoppningsvis får träffa snart, så det är därför det känns tänkbart att flytta väldigt snart. Även om det bara skulle bli för ett tag så kommer det vara otroligt nyttigt för mig. Älskar verkligen livet och allt det har att erbjuda nu. Bara jag får det jag behöver så är allt toppen :-)

Kollade på en dokumentär som jag vet skulle ändra mångas syn på cannabis. Och jag vet att om du är lika nyfiken som mig att lära dig något nytt, så kommer den öppna dina ögon för allt och du kommer att förstå mig bättre. Det här är vad jag kämpar för och jag hoppas du vill hjälpa mig att nå mitt mål. Så snälla slösa en ynka timma av ditt liv för att hjälpa mig, dig och alla våra medmänniskor till ett bättre liv i våran värld som vi är på väg att förstöra. Den här dokumentären visar hur vi både kan rädda världen och alla medicinska fördelar. Jag tror på att en planta kan förändra hela världen och jag hoppas ni börjar tro det ni med efter att ni har kollat. http://m.youtube.com/#/watch?v=PSKJrgGqx_E&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DPSKJrgGqx_E&gl=SE

Dela med er av detta inlägg på alla möjliga sätt och hjälp mig att få upp ögonen på människor. Vi har inget att vara rädda för så länge vi gör rätt för oss. Så våga stå för din rätt att må bra!

Tills vi hörs igen mina vänner!

Kärlek och respekt <3 Ta hand om varandra, men glöm inte dig själv på vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

VaLiS

En man som genomgått cancer och andra problem i livet. Har du fått upp ögonen för Cannabis och dess medicinska effekt. Så nu vill jag kämpa för att alla ska ha rätten till en medicin som hjälper mot så otroligt många sjukdomar. Jag går själv på 5 olika preparat som läkare skrivit ut men jag har nu forskat och insett att cannabis löser alla de problem som alla kemikalier gör plus att det skyddar mig ifrån att få cancer igen. Jag vill kämpa för människans rätt att få må bra i dagens samhälle. Jag vill skapa större förändring men just nu så börjar jag med Cannabisfrågan. Kärlek och Respekt <3 Ta hand om varandra, men glöm inte dig själv på vägen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

VaLiS